εορταστικό ωράριο | ανοικτά καθημερινά από 18/12 έως 12/1 | κλειστά 25/12 & 1/1

Παραμύθια χειμωνιάτικα και Χριστουγεννιάτικα

αφήγηση με μουσική
με τις Αγγελική Αγαλιανού & Μάγια Παπαγεωργίου
Σάββατο 21/12 | 12.30μμ

Πόσα ζωάκια χωρούν μέσα σε ένα μικρό σπιτικό - τόσο μικρό όσο ένα γάντι; Πόσες τσουκάλες ρεβιθάδα χωρούν μέσα σε μια καλκαντζαρο-γαβάθα; Ποιος θα την πληρώσει για έναν καλικάντζαρο που τον κοπάνισε ο εαυτός του; Και τελικά, ποιος είναι ο καλύτερος τόπος για να γιορτάσει κανείς τα Χριστούγεννα; Σίγουρα, ο καλύτερος...τρόπος είναι τα παραμύθια! Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί και να προετοιμαστούμε για τα Χριστούγεννα με παραμύθια για το χειμωνιάτικο κρύο και τις καλικαντζαρο-αφίξεις που τα συνοδεύουν και με κάλαντα από όλη την Ελλάδα.

Μάγια Μύριαμ Παπαγεωργίου

Είναι μουσικοπαιδαγωγός και θεατροπαιδαγωγός και εργάζεται με ομάδες παιδιών. Είναι απόφοιτη της σχολής Μουσικής Τεχνολογίας του τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων του Α.Τ.Ε.Ι Ιονίων Νήσων, και του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών “Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει παρακολουθήσει επιμορφώσεις Θεατρικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικής Θεάτρου στο τριετές εργαστήρι του Σχολείου Παιχνιδιού, καθώς και Μουσικής Ανάπτυξης του Παιδιού στην Πρώτη Παιδική Ηλικία στη Ρώμη πάνω στη μέθοδο "Musica in Culla" (Music In the Crib. Έχει εκπαιδευτεί στην κατασκευή και εμψύχωση θεατρικής μαριονέτας με δάσκαλο το Στάθη Μαρκόπουλο καθώς αγαπάει να χρησιμοποιεί, σαν εργαλείο με τα παιδιά αλλά και να παίζει η ίδια κουκλοθέατρο.

Έχει υπάρξει μέλος της ομάδας παραγωγής της διεθνούς μουσικής Κοινότητας Μουσικό Χωριό και μέλος της ομάδας για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης “Άγγιγμα και Όρια” αλλά και μέλος της συγγραφικής ομάδας του παραμυθιού “Κοχυλάκι εσύ δε φταις”.

Επίσης τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με φορείς όπως το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Εθνική Λυρική Σκηνή, ο πολυχώρος πολιτισμού Φουγάρο, οι εκδόσεις Νεφέλη και η Αναργύρειος Κοργιαλένειος Σχολή Σπετσών  δημιουργώντας παραστάσεις για μικρά παιδιά και εμψυχώνοντας εκπαιδευτικά προγράμματα.

Αγγελική Αγαλιανού

Η Αγγελική Αγαλιανού γεννήθηκε στη Ζάκυνθο. Είναι πτυχιούχος κλασσικού πιάνου (Ωδείο Νίκος Σκαλκώτας) με επιμόρφωση στη διδακτική του πιάνου από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και πτυχιούχος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΕΚΠΑ). Είναι, επίσης, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Εκπαίδευση (Newcastle University) και απόφοιτος της Σχολής Αφηγηματικής Τέχνης (Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών).  Από το 2017 πραγματοποιεί μουσικοαφηγηματικές παραστάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαστήρια με άξονα την αφήγηση για παιδιά και ενήλικες σε συνεργασία με φορείς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Goethe Institut, Ελληνική Πρεσβεία Βρυξελλών, Μουσικό Χωριό, Διαβάζω για τους άλλους, Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών κ.α.). Από το 2024 ειναι η παρουσιάστρια του Tedx Zakynthos. Από το 2019 μέχρι το 2021, ήταν συμπαραγωγός της ραδιοφωνικής εκπομπής «Δώσ’ της φούρλα να γυρίσει» μαζί με την Ελεάνα Χατζάκη. Είναι ιδρυτικό μέλος της Miliá της Λαϊκής Παράδοσης και της Σύγχρονης Τέχνης ΑΜΚΕ, η οποία από το 2021 πραγματοποιεί συνεργασίες με Δήμους και Φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, διοργανώνοντας/υλοποιώντας παραστάσεις και φεστιβάλ αφήγησης. Το 2023, στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από το Erasmus+, τη Miliá AMKE και τον γαλλικό φορέα L’Arbre à  Histoires προγράμματος “Stories in the Air”, πραγματοποίησε εργαστήρια αφήγησης στο ΠΕΚ ΑμεΑ.  Το 2020-2021 εργάστηκε ως ερευνήτρια για την καταγραφή προφορικής ιστορίας στο istorima, όπου σήμερα εργάζεται ως επιμελήτρια. Από το 2022 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με την Ελεάνα Χατζάκη, εκπονεί έργο καταγραφής της λαϊκής προφορικής παράδοσης των χωριών της Επαρχίας Μαλεβιζίου στην Κρήτη. Παραμύθια που έχει επιμεληθεί έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογές παραμυθιών (εκδόσεις Απόπειρα). Tο πρωτότυπο κείμενο της για την παράσταση Ζακυνθινού Λαϊκού Θεάτρου «Τριώ γενιώνε ριζικό, τριώ γυναικών ορμήνειες» εκδόθηκε το 2018 (εκδόσεις Περίπλους).